Punkt Obsługi Pasażera w Bytomiu ma nową siedzibę. Sprawdź, gdzie teraz załatwisz swoją sprawę

Publication date: 19.10.2021

Od dzisiaj pasażerowie korzystający z POP w Bytomiu mogą załatwiać swoje sprawy w nowym lokalu, dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zmiana siedziby, z tej przy Placu Wolskiego na nowy lokal znajdujący się przy ulicy Dworcowej 35, ma związek ze stanem technicznym budynku, w którym znajdował się bytomski POP. Nowa siedziba jest nowoczesna, komfortowa i znajduje się zaledwie kilkadziesiąt metrów od poprzedniej. Co ważne, została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Szczegółowy opis wszystkich lokalizacji Punktów Obsługi Pasażera można znaleźć tutaj: Punkty Obsługi Pasażera · ZTM (metropoliaztm.pl).

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnych, platformy e-POP oraz biletomatów, dzięki którym równie wygodnie i bezpiecznie można korzystać z usług ZTM.

News
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Tymczasowa awaria Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
Tymczasowa awaria Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

W związku z niezależnymi od ZTM pracami serwisowymi niektóre funkcjonalności Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej są tymczasowo niedostępne.