Reklama na biletach

Publication date: 25.08.2020

Zareklamuj się na biletach ZTM! Umożliwiamy umieszczenie reklamy na rewersie biletów papierowych. Miliony sztuk biletów sprzedawanych każdego miesiąca. Możliwość dotarcia bezpośrednio do setek tysięcy klientów. Nowy, atrakcyjny wzór biletu papierowego może służyć jako efektywny nośnik informacji reklamowej. Minimalny nakład biletów, na których można nadrukować treść reklamy to 50 000 tys. szt. (większe nakłady mogą być wielokrotnością tej liczby).

.

Cennik powierzchni reklamowej na biletach papierowych

 

Poniżej przedstawione zostały zasady projektowania dodatkowych zapisów, grafik oraz maksymalny, dopuszczalny zadruk na rewersie biletu. Ze względnu na możliwość przenikania farby na drugą stronę biletu, niedozwolone jest stosowanie dużych apli (teł), a także bardzo gęstych tekstów czy wzorów. Maksymalne dopuszczalne zadrukowanie tego obszaru wynosi ok 30% zadruku farbą.

Currently available surface:

Reklama na biletach

papierowy bilet jednorazowy
  • Kolorystyka dla wariantu 1-kolorowego - Pantone226
Powierzchnia

Przykładowa reklama na rewersie

Przykładowa reklama na rewersie