How to recover your password to the customer portal?

Publication date: 02.07.2019

We would like to provide a few hints for all Customer Portal users, who try to recover the system password.

First of all, please do remember, that to recover the password using the e-mail box, its address must be saved in the system. This option cannot be used without defining previously the e-mail in your profile. In the case of such definition missing, it is necessary to go to a Customer Service Point or Passenger Service Point to reset the password.

To facilitate the system use, appropriate information will be displayed on the Customer Portal (at the place, where it is possible to reset the password), which will inform the users, that before resetting the password they must enter their e-mail address.

News
Graphics: Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą
Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą

Od 1 stycznia 2026 roku pasażerowie Transportu GZM skorzystają z nowej, bardziej elastycznej oferty biletowej. Zmiany obejmą bilety 90-minutowe oraz te z oferty „Podróż Start/Stop”. Nowe wersje biletów zapewnią jeszcze większą swobodę korzystania z autobusów, tramwajów i trolejbusów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Ceny pozostaną bez zmian.

Graphics: W Sosnowcu autobusy i tramwaje znowu wracają na stałe trasy
W Sosnowcu autobusy i tramwaje znowu wracają na stałe trasy

Przejazd pod wiaduktem kolejowym przy ul. Piłsudskiego w Sosnowcu ponownie zostanie otwarty. 13 grudnia autobusy i tramwaje wrócą na swoje stałe trasy. Zmiany obejmą 22 linie tramwajowe i autobusowe, które przebiegają przez 8 miast Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.