Reklama w ZTM
OBSŁUGUJEMY ponad 50 MIAST I GMIN
ZRZESZONYCH W GÓRNOŚLĄSKO-ZAGŁĘBIOWSKIEJ METROPOLII i gmin ościennych
Zarząd Transportu Metropolitalnego w liczbach

ZTM to ponad 500 linii komunikacji miejskiej

W trasę codziennie wyrusza ok. 1900 pojazdów

Połączenia obsługiwane są na ok. 7000 przystankach
Z komunikacji miejskiej codziennie korzystają tysiące osób. Każdego dnia ok. 1900 autobusów, tramwajów i trolejbusów kursuje po swoich trasach, przewożąc pasażerów po całym obszarze GZM. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamową. Oferujemy m.in. wynajem powierzchni na pojazdach i rewersie biletów papierowych.
Kontakt: reklama@metropoliaztm.pl, tel. 32 74 38 503.
Reklama na biletach

Oferujemy możliwość nadrukowania reklamy na rewersie jednorazowych biletów papierowych. Cieszą się one nadal ogromnym zainteresowaniem wśród pasażerów. Twoja informacja może trafić bezpośrednio do setek tysięcy klientów. Nowy, atrakcyjny wzór biletu papierowego może służyć jako efektywny nośnik informacji reklamowej.
Dlaczego warto umieścić swoją reklamę na bilecie ZTM?
- szeroki zasięg odbiorców - GZM obejmuje prawie 1/3 obszaru całego województwa śląskiego. Miasta należące do Metropolii zamieszkuje połowa wszystkich mieszkańców województwa,
- bilety są przechowywane przez całą podróż, dlatego pasażerowie mają sporo czasu, aby się im przyjrzeć,
- reklama na biletach to świetny sposób, na promocję wydarzeń, usług i firm, oraz na zyskanie nowych odbiorców,
- reklama równie skuteczna zarówno dla małych firm, jak i dla dużych korporacji,
- bilety papierowe często są zbierane przez kolekcjonerów, co daje gwarancję długofalowej realizacji Twojej reklamy.
reklama w wiatach przystankowych

Citylighty na wiatach przystankowych to niezawodny sposób, by zwrócić uwagę na swój produkt, firmę czy też oferowaną usługę podróżującym komunikacją miejską i nie tylko. Zarząd Transportu Metropolitalnego oferuje wynajem powierzchni reklamowych w gablotach przystankowych. Nasze wiaty zlokalizowane są na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii: przy dworcach, pętlach tramwajowych, rondach, przejściach podziemnych i dużych skrzyżowaniach, czyli wszędzie tam, gdzie pojawia się odbiorca Twoich komunikatów. Niezależnie od tego, czy czeka na nadjeżdżający autobus, czy zielone światło.
Dlaczego warto umieścić swoją reklamę?
- stała ekspozycja,
- tysiące odbiorców dziennie,
- długi czas kontaktu z reklamą czynią z niej bardzo skuteczny sposób promocji Twojej firmy i oferowanych usług.
REKLAMA NA DWORCU W TARNOWSKICH GÓRACH
Przystanek oraz dworzec autobusowy to miejsce, gdzie pasażerowie w oczekiwaniu na przyjazd swojego pojazdu automatycznie skupiają się na zamieszczonych w pobliżu informacjach. Dlatego właśnie reklamodawcy tak bardzo cenią sobie reklamę umieszczoną w gablotach oraz wiatach przystankowych.
Oferujemy Państwu możliwość reklamy w gablotach znajdujących się na przystankach zlokalizowanych na dworcu w Tarnowskich Górach – największym centrum przesiadkowym w północnej części Metropolii. Z 7 stanowisk odjeżdża stąd około 40 linii w różnych kierunkach, co gwarantuje dotarcie reklamy do szerokiego grona pasażerów.
Dlaczego warto umieścić reklamę na proponowanych przez nas nośnikach?
- masowy zasięg,
- duża liczba gablot - utrwalony przekaz reklamy,
- elastyczna forma - dogodny wybór spośród oferowanych lokalizacji,
- możliwość dotarcia do ludzi podróżujących komunikacją miejską, poruszających się pieszo lub po prostu będących w centrum miasta.
Dodatkowe informacje
Przed złożeniem oferty prosimy zapoznać się z „Regulaminem realizacji usług reklamowych”. Aktualna szczegółowa oferta powierzchni reklamowych - reklama@metropoliaztm.pl. Wybór oferty odbywa się w trybie opisanym w „Regulaminie realizacji usług reklamowych”, ceny podane w cenniku są cenami minimalnymi. Wszystkie dodatkowe koszty związane z zaprojektowaniem, przygotowaniem, wykonaniem, umieszczeniem i usunięciem reklamy należą do zobowiązań Zamawiającego.
- 1. Regulamin udostępniania powierzchni i nośników reklamowych wraz z załącznikami (skan)
- 2. Regulamin udostępniania powierzchni i nośników reklamowych (plik otwarty)
- 3. Cennik (plik otwarty)
- 4. Zamówienie (plik otwarty)
- 5. Wzór umowy (plik otwarty)
- 6. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków udostępnienia powierzchni i nośników reklamowych (plik otwarty)